Förlåt älskling..

ja nu har jag gjort honom besviken. Jag har rökt idag. Fy på mig. (10 dagar har jag hållt uppe)
Jag hatar att göra folk besvikna och ändå så lyckas jag med det ganska ofta.

Det är jobbigt just nu. Allt känns för mycket. Mina axlar väger bly och jag vill bara dra täcket över huvudet och sova hela dagarna. Det är näst sista veckan i skolan och allt ska in. Det känns.. huvudet är inte med.. är helt slut.
*piiiiip*
Jag bara önskar att allt kunde vara klart.

Just nu är älsklingen ute och mekar med subban..

Just nu skulle jag bara vilja fly med honom. Tiden räcker inte till känns det som. Vi hinner aldrig umgås.
Pengar räcker inte heller till:( Varför kan inte något bara hända och vi blir miljonärer?! det skulle lösa en hel del problem. kanske man slapp undra hur fan man ska kunna ha råd att äta imorgon. Jag hatar verkligen att inte kunna leva. Idagens samhälle så kostar det fan att andas!

Ja pengar är det största problemet just nu. Hade jag inte haft johan så hade jag svältit ihjäl.
Jag måste göra mig av med något som kostar.. det blir antingen internet, bilen, katten eller lägenheten.
Gör jag mig av med internet så blir det svårt att plugga hemma. Då måste jag alltid vara i skolan och där finns det knappt nån lugn och ro å plugga.
Gör jag mig av med bilen så måste johan komma och hämta mig jämt och jag får minde frihet. Gör jag mig av med lägenheten så måste jag göra mig av med katten. Känns dumt om min ekonomi skulle vara anledningen till varför johan och jag skulle flytta ihop. Nej. Jag får helt enkelt ta förhöjt lån till nästa termin så jag kan handla mat.

Fy jag mår verkligen inge bra. Har gråten i halsen. Jag orkar fan inte mer nu. skulle bara vilja gråta en skvätt så att man kanske börjar må bättre.

Varför mår jag dåligt? 


Kommentarer
Postat av: Carin

Allt som är viktigt här livet är gratis, tänk på det. Men okej man kan inte leva på luft och kärlek... oxh lotter vinner man aldrig på heller. Usch, ne jag kan nog inte muntra upp daj iaf. pöss pöss!!

2008-12-17 @ 20:22:28
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: sara

Gumman!

Du var fan värd den ciggen!

Tänk vad allt vore lättare och alla motgångar skulle kännas bättre om man bara hade lite mer pengar...suger --- att vara fattig student!

Godjul :)

2008-12-20 @ 10:26:53
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0