Kris på nå vis!:S

Illa.. nu e det snart julafton. typ 1 och en ½ dag kvar och jag har inga julklappar:( Inte en enda till nån i min familj:( Det suger verkligen. Känns inte som att jag har nån lust att ens fira, elakt att bara sitta där och ta emot paket men inte kunna ge några:((

Snälla säg att det löser sig till imorgon!!!

Funderar på om jag ska ringa och fråga om dom har fått mina papper eller om jag sitter här och tror att dom har fått dom. Man kan aldrig vara helt säker.. kanske han slarvat bort dom!:S
Nej jag måste ringa och höra.


snälla säg att det löser sig! *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Linda E

Jag tror det löser sig nån gång kanske inte idag men en annan dag, kan tyvärr inte säga när.

Hoppas du får en trevlig jul ändå. Du får försöka lägga tankarna åt annat.

Kram

2008-12-22 @ 15:18:29
Postat av: sofia

tack gumman:) jo jag har försökt men.. ja jag får koncentrera mig på att andas(?!)

Panikkänsla i hela kroppen.

2008-12-22 @ 16:53:45
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0