Mitt 2008

Snodde denna från en kompis blogg.

Sammanfattning år 2008

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  3dje september
Höll du några av dina nyårslöften? Ja fakiskt
Blev någon av dina vänner förälder i år? Ja,Marina och sonny, Cia och henke, pernilla och Lars, Micke och Jenny. Typ alla jag känner..
Dog någon som stod dig nära? Ja min gammelmormor
Vilka länder besökte du? Estland, Finland
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009? Inte vad jag kan komma på just nu.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Kört 4hjuling, åkt på kryssning, gått ut i stockholm, m.m.
Vad var din största framgång 2008? Tog körkort
Största misstaget? Att inte flytta tidigare.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej.
Bästa köpet? Min Bil
Vad spenderade du mest pengar på? Min bil
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mitt körkort
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? Armin van buuren - Going wrong
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat, solat
Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat
Hur tillbringade du julen? Hos johan och hos mina föräldrar
Blev du kär i år? Ja, i JohanJ
Favoritprogram på tv? cops
Bästa boken du läste i år? Sju systrar
Största musikaliska upptäckten?
?
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Spydde = magsjuka
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej..
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Som vanligt..
De bästa nya människorna du träffade? <3-->Johan<--<3 och hans kompisar och alla mina klasskompisar + en av mina bästa kompisar Tilda.
Årets besvikelse? Att bilen inte ville funka så bra som jag hoppats på.


Gott nytt år på er allihopa!
*kraamar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0