juldagen

Det blev en något stressig julafton med god mat och härliga människor. Träffade johans farmor och morfar för första gången. Hel mysiga båda två!:) Maten var god men jag var något stressad och nervös och ville självklart inte äta för mycket eftersom jag skulle hem till pappas hemma gjorda köttbullar:D Dom var helt underbara iår *shit* De va som om dom exploderade i munnen. Älskade dom! Tack så mycket pappa:D

Fick mycket av det jag verkligen behövde:)

Just nu sitter vi och slappar i soffan. Ska strax börja göra mig iordning för kvällen hos klas och juldagsfirande på stadskällaren i arboga. Vad ska jag ha på mig?!:S det får väl blir det gamla vanliga.. eller?! *gah*

Imorgon ska vi hem till johans moster och ha julklappsbyte och träffa kusinerna:)

dax för mat strax.. 

vad ska jag ha på mig?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0