090402 - Läge, läge och läge

Ja. Huset blev inte vårat. Tråkigt efter allt planerande, det hade varit trevligt att göra alla sina drömmar sanna.. om man säger så.. Tack för alla uppmuntrande sms iaf!

Idag har det varit en bra dag. Har varit ute och gått med cia å johnny och varit hem till mamma en sväng. Pappa har åkt på rehabiliterings eller ja.. träningsläger *hrm* ner till Spanien. Där ska han vara i 3 veckor och träna för att gå ner i vikt. Jag hoppas att det kommer bli en knuff för honom i rätt riktning:)

Tog lite bilder på mammas krokusar(?) haha jag och blommor.. haha plockade även med mig påskris hem:) finfint:)

Ihelgen blir det bilmeka det ska bli skönt. Min bil behöver verkligen lite kärlek.. Köpte en gör-det-själv handbok så man inte står där å är helt lost. Johan kan ju självklart hjälpa mig men det är kul att fixa det själv oxå:)

Jag tar nog en lite blogg pause nu.. kan ju ta lite bilder om helgen och lägga upp dom iaf:)

Välkommen våren!

 



Gullungen Johnny:)
 









Kommentarer
Postat av: Madde

Ni kommer hitta ett annat hus. Det säljs hus hela tiden. Kanske ni hittar ett ännu bättre hus tom. :)

2009-04-03 @ 21:26:21
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0