090407 - Helgen som varit

Ja jag lovade ju bilder från helgen.

Fredagen bestod av slappa, promenad med mamma och kebab kväll.

Mamma och jag på promenad i skogen      fullt liv i myrstacken   
Lilla mamma                 Myrstack               Träd vid skoftesta

sten och gräs
Det härliga med våren är ju när man ser att allt liv sätter fart:)

När jag kom hem till johan på kvällen så mötte jag den här larven..
håriglarv

...den va ganska stor och tjock:)

Lördagen bestod av bilmekande. Vanen, husvagnen och min lilla skrutt. Allt gick ganska så bra trots att jag hade en riktigt pms dag. haha Tog mig en soltimme oxå. Det var underbart!:)


.. på kvällen blev det öldricka med hahne.. oväntat?;P
Det var iaf underbart väder!!

Söndagen blev en slappar dag. Och så tog vi en sväng med fyrhjuligen. Det var helt underbart! Alltid när jag får sitta tättintill älsklingen och skratta och skrika när det blir läsktigt hihi som en "riktig" tjej haha och han älskar det. Jag blir livrädd ibland men det går över ganska så fort.:)

Älsklingen och fyrhjulingen     utsiktsplats     älsklingen kör fyrhjulingen

Måndagen var ju skol dag. Jag kände mig otroligt pigg iaf. Var upp på avd 1, där jag ska gå min sista praktik. Det ska bli så himla kul! längtar verkligen men jag bärjar även känna av stressen att vi snart ska sluta. Känns oxå väldigt tråkigt. Alla klasskompisar.. ja jag kommer verkligen att sakna hela klassen. 
Jag passade på att jobba några timmar igår oxå. Det gick bra och på vägen hem tog jag en bild på solnedgången.

                       

Det är så underbart med vår och värme!<3

Kommentarer
Postat av: Carin

Härligt inlägg! Var ute och gick igår när solen gick ner, så vackert så.

2009-04-07 @ 09:54:34
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack gumman.

Ja, jag kommer hem til, påsk. Åker hem på torsdag och blir hemma ända till söndag kväll eller måndag förmiddag. :)

Hitte på nått?

2009-04-07 @ 11:27:55
URL: http://greeneye.blogg.se/
Postat av: Sara

WOW!

Du ser ju ut som värsta "handy-women" :)

2009-04-08 @ 10:44:04
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0