090414 - påsk, packning

Jag håller på och packar inför flytten. Vi fick som sagt köpa det där huset vi ville ha. Känns fortfarande overkligt eftersom vi inte fått tillträde till det än men på fredag smäller det, då är det äntilgen vårat! Som vi har väntat! Det ska bli så kul!:D

Jag har packat min lägenhet hela dagen. Imorgon ska jag sticka över till david och heidi med lite grejer:)

Hoppas att jag blir av med lägenheten snart. Vore skönt att slippa betala hyran i 3 månader till:S

Har haft en jätte rolig och skön påsk iaf:D Fest, shopping, fest, middag och vila:)
Festade och grillade hos cia i torsdags? Man blir helt dag vild när det är påsk. Vet ju aldrig vilken dag det är haha aja skit samma. Skön lång "helg" iaf:)

Skrev prov idag oxå. Gick kanon! Våran lärare är helskön!

Nej nu är det dax att fixa käk tills älsklingen kommer hem!:) *längtar*

tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0