090417 - helt 7kt bra!

Idag firar vi 7 månader, jag och min älskling. 7 månader som har förändrat mitt liv till så mycket bättre och kärleksfullt. Rosa moln is all around;)

Idag har vi även fått nycklarna, så nu är det vårt påriktigt (shit det är så jäkla stort detta så jag fattar inte) och jag har redan blivit av med lägenheten. Två dagar tog det, det måste ju vara rekord:D Kommer dock sakna den.. men inte så mycket;)
Så.. sista april blir man arboga bo. And I love it!!

Jag har väntat på detta hela mitt liv.
Hela mitt liv.
Nu börjar mitt liv.
Sen jag träffade johan.. shit..
Du gör mig så lycklig älskling.
Du och jag förevigt!!

Jag är så lycklig så jag tror jag skulle kunna explodera! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0