090409 - Det finns ingen starkare kraft än kärleken!♥

 090408 och 090417, det är två datum jag kommer att minnas för resten av mitt liv.

Lite kärlekslåtar:)
♥♥♥

"Om världen gör dig galen och du bara ser allt i svart, så finns jag där, mitt i din mörkaste natt."


♥♥♥

"Jag vaknar brevid dig, strycker håret från din kind, jag är så glad att du är min.
Du är så vacker när du sover, du har nått som ingen annan har, du är så underbar.

Och jag ser i dina ögon, att du känner likadant.

Jag vill dela mitt liv med dig
Du skapar värme inom mig
Och vi ska vårda varje dag.
 Vi älskar varanndra så, som ingen annan kan förstå.
 Det är föralltid du och jag."


♥♥♥

"För mig är du det vackraste finns, för mig finns ingen annan. Det finns saker som alltid fortsätter växa när allting annat har stannat..

Se på oss nu, vi står här trots allt och håller om varann när det blåser kallt.
Jag vet vill kämpa, jag vet att jag kan.
Så länge vi har varann."


♥♥♥

"Allt de du söker,  kan någon ge dig ett svar
Allt det du önskar finns här om du stannar kvar

Jag vill att du ska känna varje del av mig, jag ger allt jag har.
Jag känner ännu rädslan att förlora dig men om du stannar kvar

Allt som jag känner och allt jag förstår
Vindarna vänder, drömmen består
Vi håller varanndra när stormarna yr,
Finns här intill dig när morgonen gryr."


 

Jag vill alltid vara vid din sida. Du är mitt allt. Jag älskar dig Johan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0