090202 - yea, urk, suck - min helg

Lördagen: Tjejkvällen var jätte lyckad:) Träffade mycket nytt folk och en av johans kusiner va på festen oxå:) Vi tävlade i singstar= Alltid lika kul. och så fick jag vara med och sjunga när man är ett helt band. Det var svårare men kul de me:) Sen så åkte cia och jag in till stan igen. Men vi har så delad smak så det är svårt att bestämma vart man ska gå.. slutade iaf med att hon bestämde= det blev ögir. Men vi åkte hem relativt fort.. de va inte så kul. Bandet hade redan slutat spela när vi kom dit.

Söndag: Huga så bakis seg jag var. Gick upp 13:30 och la oss vid 23 och sen har vi nog haft världens jobbigaste natt så jag är helt slut idag. Johan har gått OCH snackat i sömnen hela natten. Fick t o m säga åt honom att vara tyst för att jag skulle kunna få sova. jaja vi får väl hoppas på en lugnare natt i natt. Känns läsligt att han går i sömnen. Tänk om jag vaknar och han gått iväg? i bara kalsonger eller nått, det får ju bara inte hända. Han skulle visa mig något från övervåningen men han hittade inte trappan.. då sa jag till honom att det inte fanns nån trappa och att han skulle komma och lägga sig igen. Undrar vad han hade hämtat om vi sovit hos honom hihi

Så min måndag har varit lååång. Jag har ont i skallen, är trött i ögonen, slut i kroppen.. undrar om jag håller på å blir sjuk för jag har ont lite här och där och känner mig frusen hela tiden. *suck*
Jaja.. ikväll är det iaf träning igen. jag längtar men ändå inte.. alltid lika kämpigt att komma iväg. Efter träningen så ska jag hämta min lilla syster i kolbäck:) Ska bli himla kul att träffa henne igen.. nu har hon ju mörkt hår!:O

Paradiset vårt är inte till salu:'(

Nej nu måste jag titta till pajen!
ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha. Det är alltid roligt att höra om folk som går i sömnen. (men inte lika roligt för de inblandade kanske) =)

2009-02-03 @ 17:51:17
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: lina lillsis

hahahaha, fan vad läskigt! jag undrar också vad han hade hämtat. haha kul



tack för fikat och skjusen igår :)

älskar dig systra mi

2009-02-04 @ 00:00:18
URL: http://tsoml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0