090205 - skolan

Nu börjar jag äntligen få lite rutin på mitt pluggande. Det brukar vara svårt att komma igång tycker jag. Jag får inte känna att det är något annat jag måste göra för då kan jag inte plugga. Jag har inte satt så höga krav på mig själv denna termin. Vill inte må som jag gjorde i slutet av förra terminen. Fy så stressigt det blev.

Just nu läser jag etik, hemsjukvård och sjukvård. Första provet i sjukvård på tisdag :S nervigt. Hoppas att man inte får blackout när man väl sitter där.  Det går nog bra. Ska läsa lite mer strax så man kan alla, för mig, lite kluriga ord. Men för de ska jag skiva ett hemsjukvårds arbete. Ja man kan ju inte klaga på att man inte har något att göra iaf;)

Va till frisören igår.. det blev som vanligt. Jag är himla rädd om mitt hår. Vill ha det långt men ändå ha frisyr. Jag frågade vad hon skulle göra för frisyr på mig om hon fick fria händer. Då sa hon att hon skulle klippa upp det till axlarna och sen "klippa upp" det väldigt mycket så man får mycket volym.. alltså klippa av 20cm av mitt hår?! nej. Jag älskar mitt hår och jag har sparat lääänge. Det känns inte heller som att en sån frisyr skulle vara jag. Nej jag vill nog ha det som jag har det.

Snart är det dax för medåkersfesten oxå.. shit va tiden går fort. Snart fyller man år oxå.. shit. Ska ha kalas här hos mig samma dag som jag fyller. Bjuda på tårta och kaffe:) Alltid trevligt när man får främmande:) 

Imorgon kväll bär det av till huvudstaden oxå.. har fortfarande inte bestämmt mig för vad jag ska ha på mig. Ska kolla om jag hittar något fint i Martinas garderob:) 

jaja nu måste jag sätta mig med skolarbete annars blir det väl aldrig gjort. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0