090207 - Lets Dance, VIP gäst:)

Ja det var en upplevelse att få vara VIP gäst för första gången:) Vi åkte från köping vid kvart över 2 för att kunna ta oss till stockholm i lagom fart eftersom dom varnat för snöstorm och det snöat hela dagen.

Vi blev insläppta vid 6 och fick då äta middag på stående fot nere i VIP loungen;)
Där efter blev det mingel med dom som var med och dansade bla Hasse Aro och Carl- Jan.

Sen fick vi gå in och sätta oss i studion. Tvyärr så blev det så att jag och johan fick sitta isär för att vi var tio personer och 2 bord. dvs 5 platser vid varje bord. Men jag måste ju säga att det var himla trevligt att få åka på något sånt här. Men vill man se lets dance så ska man nog sitta hemma i soffan om man inte får en himla bra plats, vilket inte jag fick. Jag blev inte "med" i direktsänningen, inte så man ser att det är jag iaf. Johan är däremot med men han satt vid ett bord som var närmare golvet.

Här är lite bilder tagna med mobilkameran. Får lägga in fler senare.

         

nu e de pizza time!:)
Tja!

Kommentarer
Postat av: Madde

coolt att vara där o kolla på Let´s Dance. :)

och förresten har din pappa lite rätt i det han säger. Man blir oftast att se lite piggare ut i ljusare hår. Men man behöver ju inte helblondera sig för det. :)

2009-02-09 @ 13:55:54
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha jo man det lät bara så "taget från luften" bara.. funderar allvarligt på om jag ska ha fler slingor men det är så jobbigt att göra det själv.. får fråga syrran.

2009-02-09 @ 19:38:00
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0