090210 - den viktigaste delen av veckan..

.. är nu avklarad. Jag kom precis hem från skolan där vi haft prov i sjukvården dvs brännskador, hjärnskakningar och andra hemskheter. Det gick bra tror jag, hoppas jag hihi nej men det gick nog bra.

I söndags var vi på utflyckt med korvgrillning på 4hjulingen:) Det var mysigt eftersom det kommit en massa snö men det var oxå mycket kallt. Men.. ja vi överlevde trots några frysna fötter och händer. 

Igår när jag kom hem från skolan så hängde det istappar utanför mitt fönster och i solljuset blev det himla snyggt.. men just nu vill inte datorn uppfatta att jag satt i minneskortet så jag får lägga in bilder senare.

Det är en heldel som är på G just nu:):) hihi väntar med spänning på vad som kommer att se. Ska på ett möte imorgon.

Nu är det även dax att börja söka sommarjobb/ jobb. Ska ut och titta strax. Skulle behöva göra om bloggen oxå men förstår mig inte riktigt på hur man gör än..

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja visst är de söta och vi är SÅ stolta över att få en tik från den kullen!

I helgen ska jag och David på uppfödarutbildning så förhoppningsvis så kommer vi att ha ett kennelnamn i en inte en allt för lång framtid.

Har du några djur nu?!?

2009-02-10 @ 14:42:57
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: Madde

tjo.. på följande adress hittar du nästan allt om hur man fixar bloggen. http://www.designadinblogg.se/

Du har fin bakgrund nu men det är svårt att läsa vad du skrivit. :)

2009-02-10 @ 19:43:30
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0