090211 - tack!:)

Vill bara tacka för alla fina ord. Jag har även en fråga till allihopa:

Om nån skriver en kommentar till ett av dina inlägg, vart svarar ni då?

I sin egen blogg, under kommentaren som skivits

eller

I kommenterarens blogg?

Alla gör olika och jag tycker själv att det är enklast att svara i den som kommenterades blogg, dvs den som skrev.

---
Lillan!
Bakrundsmönstret har jag hittat på en tapetsida. Så det är en "riktig" tapet;) Bilderna är INTE tagna med mobilkameran, utan johans partykamera;)
---

Bara så att alla vet så kommer jag snart skaffa mig en egen hemsida istället för en blogg, håller på å försöker lista ut ett bra namn bara. Jag håller på med smyckestillvekning på fritiden och jag funderar på att börja sälja örhängen, armband och ev halsband om det finns intresse. Ska försöka lägga ut lite bilder på örhängen jag gjort hittills.

nej nu e det dax för lite pluggande!
todiloo!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej på dig gumms!



Om den som frågar har en egen blogg svarar jag självklart där, för hur skall man kunna anta att personen tittar in i just det inläggets kommentarer en gång till?! Nej precis, det kan man INTE anta.



Men har personen ingen blogg så svarar jag självklart under dennes kommentar, i min egen blogg!



Plugga på hej å hå ;P

2009-02-12 @ 13:28:50
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Linda E

På de kommentarer jag får, svarar jag på dens blogg om personen har en blogg.



Ser i fram i mot & se dina smycken. :)

2009-02-12 @ 14:38:19
URL: http://linduz79.blogspot.com
Postat av: Carin

Alltså vad Johan säger kan man strunta i tycker jag, för hans och grabbarnas blogg är långt i från hur bloggvärden ser ut i stort. 'En planeringsblogg för vuxna karlars behov', men bra på det sättet att de har sjukt mycket bilder.



Visst jag kan ta med de topparna, men jag kan inte komma nu på fredag eftersom jag jobbar då, men på lördag kan jag ta med dem.



Skall bli skitkul med fest, tänkte färga håret senare i kväll. Ha det!



Ha det!

2009-02-12 @ 16:39:16
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0