090216 - kalasa imorgon

Vet knappt vart jag ska börja!

Festen som vi hade i lördags blev kanon lyckad! En massa underbara vänner kom och förgyllde hela alla hjärtansdag kvällen och natten. Tack allihopa för att ni kunde komma! Och tack för dom jätte söta presenterna!  Tycker om er ALLA så himla mycket!:)

Imorgon fyller jag år. Massa år! 26.. ja nu blir man gammal påriktigt;) Nej jag tar det inte så allvarligt men nu e det inte långt kvar till 30.. Hjälp!

Jag och Sara var upp till lasarettet vid lunch. Sara skulle lämna betyg och jag skulle eg till doktorn med mitt knä som inte vill hålla sig i led. Det känns aldeles varmt och tjockt= ingen träning. Ska slå lite på säcken hemma. jaja iaf.. Jag var upp till 4an en sväng, det är min gamla arbetsplats. Träffade en massa gamla jobbarkompisar och kände hur MYCKET jag SAKNAR dom och att jobba där! åh! Och så hade vi praktiska övningar i skolan på em å då blev längtan ännu större! Jag vill verkligen bara ta examen och börja jobba nu!! I love it! Ska fila lite på mitt personliga brev så jag kan skicka iväg det till administrationen på lasarettet. Hoppas på sommarjobb OCH fortsatt jobb efter sommaren. Gärna fast direkt!!;) haha men det vill väl alla! Men man får väl gott springa runt som timmis ett tag, som alla andra.

jaja nu ska jag vila en stund sen är det dax att städa här hemma så att man kan få främmande utan att behöva skämmas imorgon;)

Toodilou!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0