090218 - "Du är våran ängel"

Ja det var en helt underbar eftermiddag och kväll igår!

Älsklingen kom hem mycket tidigare än vätat och hade med sig världens finaste bukett blommor till mig:) Jätte vacker är den! Vill ha med mig den vart jag än går! hihi;) Tack älskling! jag älskar dig så mycket!

      
Tilda var redan här så vi snackade lite skit och åt en massa bullar:) De va riktigt gott! Sen kom min moster och en av mina kusiner med blommor och present:) Efter nån timme så kom storebror, lillasyster, lillebror och mamma med blommor och presenter. Sist men inte minst så kom mormor och morfar med blommor och presenter. haha totalt fick jag 4 buketter tulpaner+ en som jag fick av martina i lördags:D Så nu har jag blommor överallt. Men dom jag fick av johan.. oj.. gu så vackra!

Kl 21 hade alla gått hem. Det är alltid så skönt att sätta sig ner och lyssna på tystnaden efter att alla har gått. Och tänka på vad man fått och hur mycket man verkligen älskar sin familj.
            
   storebror                    lillan och jag             Johan, morfar, mamma, storebror

Jag är så lycklig! Tack för att ni finns allihopa! <3<3<3


Jag var så lycklig så jag grät, för första gången i mitt liv, av lycka igår. Johan sjöng födelsedagssången för mig precis innan vi skulle sova. 
        
Jag och johan på våran gemensamma födelsedagsfest:)


 
                                                 Ett hav av tulpaner 





                                    Blommbuketten från älsklingen

Kommentarer
Postat av: sara

Jättefin!

Antar att du har med den på måndag då?! ;)

2009-02-18 @ 13:39:52
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/
Postat av: Carin

Gud va fina buketter! På tiden att gråta av lycka, det är härligt det, när det blir så!



Jo, jag kan nog inte komma på fredag, på filmkvällen, inte nu inte förens kanske till sommaren eller nåt... Jag vart så jävla ful i håret, kom hem från frissan nu, snyft... så jag tänkte låsa in mig här tills i juli, vi ses väl då.



Emil får ta med sig topparna.



Glöm inte bort mig nu bara... jag finns inne i nån garderob, eller så, här hemma.

2009-02-18 @ 18:15:51
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Åh så fina blommor!

Jag som har blivit en aningens sentemental ;-) fick en liten tår i ögat när jag läste hur söta ni verkar ihop!

2009-02-19 @ 16:05:13
URL: http://mopsar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0