090219 - 3dje fikadagen

Ja idag blir det 3dje dagen jag har födelsedagsfika med/hemma hos nån:) Idag ska jag och mamma knata hem till farmor och farfar och fika och gårdagen spenderades med martina och hennes familj och det blev husrenovering för hela slanten.

Castor har lärt sig krypa nu och han är snabb som blixten. Han höll på att hamna i tapetklistret några gånger och han blev inte speciellt glad när man kom och lyfte bort honom. Men make till unge och ha bra humör. Han är inte skrikig alls och han gör sig förstådd väldigt lätt. Tant sofias gosegris e han *hihi*


          Åh! Jag vill bara äta upp honom när jag ser honom!*hihi*

Nehe nu är det dax för en dusch och sen hem till farmor och farfar.
och senare blir det att ta tag i pluggandet det har inte hunnits med imellan alla kalas;)
todiloou!

Kommentarer
Postat av: Carin

Alvedon funkar bra på mig, så det är ja glad för. Har varit på röntgen nu, träffat läkare osv. Det var ingen skelettskada iaf, så ddet kommer att ge sig så småningom med värken. see you later, skall försöka att inte glömma att ta med...

2009-02-20 @ 17:41:58
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0