090224 - bokrean

Tisdag morgon. Tvättning och avkalkning av espressomaskinen är på g.

På lördag ska vi ju ut på öppna vatten med cinderella, då gäller det att man är tillräkligt full för att inte känna vågorna eller be till gud att det inte vågar nå alls(?) haha önsketänkande. Jag tycker inte alls om när det vågar.. har för klännsligt balanssinne.. om man kan ha de? Jaja det ska bli kul iaf det var ju ett tag sen vi var iväg på något.

Jag måste bara tacka alla för så många förnuftiga svar/kommentarer till det förra inlägget:)


                                            Utlovade blommor! 

Kom å tänka på min födelsedag.. hade en ganska så komisk konversation då..
Jag, Johan och Tilda sitter i soffan och moffar bullar..
Johan: Vi har anställt en ny receptionist nu.
Sofia: Åh, va skönt för eran skull!
Johan: Ja.. så nån har ju blivit arbetslös nu...
Sofia: Jaha? (Förvånad blick)
Johan: (menande blick)
Tilda: Men du menar väl inte Sofia!? Så kan man väl inte säga!!
Sofia: VA?!
Johan: kan man inte?
  

Ja.. så nu är man arbetslös oxå.. knasboll till pojkvän man har!

jaha ja.. idag/inatt startar bokrean va?:D

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha så skoj på kryssningen. Ta hand om Roland åt mig. Han kan också bli gungsjuk. För bra balanssinne jepp!

Jag ska också tvätta idag. Tisdag= tvättdag. Tråk!

2009-02-24 @ 14:31:26
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0