090110 årets 1a lekdag

Japp nu har årets lekdagar dragit igång. I lördags åkte vi först släde efter traktorn men eftersom det kom fler än vad som fick plats i slädarna efter traktorerna så fick vi ta 4hjulingen och vagnen efter den. Jag hade nog den bästa platsen av alla, dvs tätt bakom älsklingen. Jag fick även köra en bit pga ett pågående snöbollskrig och johans insatser behövdes. Boys will be boys;P Sen va det dax för fika och snögubbebygge. Efter det åkte vi hem. då va det bara att byta om totalt för jag var dyngsur. Efter att alla kommit tillbaka så packade vi ihop oss igen och det bar av till tveta sjön(?) Tror att det hette så iaf. Alla tappra själar, dvs inte jag;P) tog på sig skridskorna och spelade bandy. Dom andra åkte pulka och miniskidor och skridskor efter 4hjulingen på resten av sjön. Senare blev det korvgrillning och utgång i etuna med förfest hos linda och sen vidare till Nybro. Det var ett trevligt ställe.
 

                  

            
Jag var jätte trött, ja.       


Det fanns några läskiga sprikor som frystigen men jag vågade mig inte ut.

    



 Lindas hund Gosi, så himlas söt!! Sover här i johans knä *åååh*


Kommentarer
Postat av: Lina

Hockeyn var riktigt rolig. du missa nått. ;)

2009-01-11 @ 21:03:34
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Carin

Jag har bara fotat i skogen, inte satt dit tuggummit. Jag är oskyldig, det ända jag är skyldig till är att jag är en fotonörd, som passar på när tillfällen finns.

2009-01-12 @ 11:27:52
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0