090113 andra skoldagen

Jopp på tisdagar kommer jag att läsa sjukvård. Det blir nog en himla rolig kurs:D *längtar*
Jag vill verkligen bara bli klar med allt pluggande så jag får börja jobba nångång..

Väntar fortfarande på beslut från CSN.
Det var skolan som inte hade skickat in mina betyg, och därför fick jag avslag.
Man tackar. Väntar på fler svar men jag har nog slutat bry mig eg. Jag kan inte göra något åt det.

Hade en jätte läskig dröm inatt eller imorse snarare.. nästan så att jag ville gråta när jag vaknade. Drömmer väldigt mycket nu för tiden. Sen jag träffade johan så kommer jag ihåg mina drömmar som att det verkligen hänt. Det är jobbigt för kännslan efter drömmen sitter kvar hela dagen.. fast man vet att det inte är verkligt så är man arg/ledsen. 

Jaja nu är det dax att göra sig iordning. Ska luncha på skolan med en klasskompis om ett tag:) 

Kommentarer
Postat av: Lenita

äh jag vet exakt hur de är, hade samma problem förre terminen, då skolans och csn kommuniaktion inte funkade.Menar att det där hade vart myycket smidigare om du pratat med dom som de berörde.. och inte tog upp våran värdefulla lektionstid. så ha en bra en dag

2009-01-14 @ 09:36:09
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0