090122 - Aj!

Inte så farligt som det var i tisdags men jag har träningsvärk i dag. eller de kanske inte är de heller..? Stel som ett as men inte direkt ont. Kul är det iaf:D Hoppas på att kunna göra några armhävningar om några veckor.. får nog öva lite hemma oxå;)

jaha ja.. 22 jan.. Idag, fast för ett år sen, tog jag körkort:) hihi shit va nervös jag var! Men det gick ju bra ändå.

Idag ska jag träffa Tilda. Har inte träffat henne iår än:O helt tokigt! Det ska bli så kul!! Dricka massa latte och bara snacka. åh vad jag längtar!

jaha ja då lär jag göra mig iordning och sen plugga lite innan hon kommer!

måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän! <3
så himla söt å snäll e han, hihi jag är så lycklig:):) *skuttar iväg*


"på rosa moln svävar jag omkring och njuter av alla vackra ting
och jag tänker aldrig mer kommer ner, jag tänker stanna här, för det är trevligt trevligt.
Om du vill va me, e det bara att räkna till tre, så kommer jag och hämtar dig och vi får det, så trevligt trevligt trevligt";)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0