090126 - träning och svullet knä?

hmm ja jag vet inte vad jag tycker om det. Första träningen så trampade jag snett och mitt knä halkade ur led. Inge skönt alls.. det är inte första gången det händer mig men jag har inte varit svullen så länge som jag varit nu. Undrar om det är smart att träna. Det gör ont när jag belastar och det känns ostadigt och klumpigt. Har det lindat nu.. hmm ja vi får se om det blir nån träning ikväll.
Annars så har dagen varit bra. Glömde dock bort att det var ett arbete som skulle vara inne idag. ops hihi hade förträngt det.. jaja jag får jobba lite extra med uppgifterna i veckan. Ska läsa lite om hjärnan nu sen e det dax att fixa middag:)

Träna med svullet knä?

Kommentarer
Postat av: Madde

Ingen bra idé att träna med svullet knä. Det blir garanterat värre. Du borde linda knät när du tränar om du lätt skadar det. Brukar finnas specialbindningar på sportaffärerna. Sen är det bara att träna på. :) Jag vill åxå.. men har nu insjuknat i influensa. Fan åxå. :(

2009-01-27 @ 13:58:05
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: sofia

Det blev ingen träning igår. Vet inte om jag måste gå till läkaren för det känns precis som att jag fått vätska i knät. nej men fy. Din stackare! Hoppas att du blir bättre snart! Hade i kul på kalaset då? vi hade as kul i örebro. blir nog att man åker dit fler gånger:) Krya på dig!

2009-01-27 @ 16:05:08
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0