090128 - "Vi har det så bra vi två"

Ja jag vet att jag är tjatig men jag älskar johan! Han är det bästa som hänt mig och han finns i mina tankar hela tiden. Därför blir det att jag skriver mycket om honom:D eller oss *hihi*

Igår var han så himla söt. Han lagade mat och diskade så att jag kunde sortera alla mina pärlor:) Åh älskade:)  Nu tror jag att jag fått ordning på dom iaf.. skulle vilja ha någonstans att hänga upp alla smycken som jag gjort oxå så dom slipper ligga i en låda.. men hur löser man de?
 
Idag så ska jag förbi firman och städa sen vidare hem till mamma & pappa och hälsa på. Var evigheter sen jag träffade dom. efter det ska jag handla och sen ut och gå med M om tiden finns. Hoppas de!

Det blev ingen träning i måndags och jag är bättre i knät idag!:D Weee! var orolig där ett tag men idag är det inte alls lika svullet. Ska försöka hitta något bra bandage eller nått som jag kan ha när jag tränar. 

Nej nu e det dax att ta tag i mig själv;)
tja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0