090129 - åldersnoja?

Kan det vara därför jag känner mig så stressad över allt.. ja typ hela mitt liv.. jaja vi får väl se om det lugnar ner sig snart.. åldersnoja.. ja varför inte?

Många har undrat hur det går med rökningen och jag kan meddela att allt går kanon bra. Trodde inte att det kunde gå så fort från att vara beroende till att inte vara beroende. Sista dagarna med plåster nu. Visst är det jobbigare att umgås med folk som röker men det går, om man vill;) Hade jag inte haft johan som stöd så hade jag nog inte klarat det lika bra som jag gjort. Tack älskling!

Träningen börjar igen på måndag:) Längtar verkligen! Va hem till mamma och pappa igår och hälsade på. Fick med mig min förhoppningsvis nya bästa kompis hem haha en boxningssäck:D Vi satte upp den i taket igår. *jej* Så nu kan man slå några slag varje gång man går förbi den;) hoppas på resultat snart!;) Ganska smart timeing oxå för då kan jag ju slå på den när jag blir röksugen:)

Nej nu är det dax att ta tag i disken. Ska hem till Cia strax och titta på filmer och fika tänkte jag köpa med:):) semlor!?

Johan åkte till stockholm idag och han blir kvar där över natten så det blir tomt här..:( Ja visst ja hihi han ringde här om dagen och frågade om vi gör något speciellt den 6 feb och jag, yrvaken, svarade nej. -Bra för vi ska på Let´s Dance! 
hihi gu så kul! Inte för att jag sett ett enda avsnitt men bara att få åka till stockholm och se hur dom gör när dom spelar in å så blir nog en upplevelse och att göra något tillsammans är ju kanon kul:) 

jaja ses/hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0