Kyla och värme

Det har varit en väldigt lugn början på året. Vi har njutit av varann, god mat och gott sällskap. 

Nu är det dax att börja träna för medåkersloppet. Jag och johan har gjort ett avtal att vi ska vara med och ta oss runt. Shit. Det ska bli kul att börja träna och bli lite mer fit än vad jag är nu. Va läääänge sen jag sprang, kanske 2 år?!:S Vi får väl se hur det kommer att gå. Jag är ju iaf rökfri nu så det ska väl förhoppningsvis gå lite bättre än förväntat.

Nu ska jag kolla igenom skolgrejerna. Måste börja läsa lite och kolla efter alla böcker jag behöver för sista terminen. Sista terminen.. shit.

jaja dax för lite mer kaffe:)

Ja visst ja. I lördags va vi och hämtade johans föräldrar i kungsör. då visade biltermometern:



- 22 grader  *brrrrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0