090117 - <3

Ända sen jag var liten har jag velat bli gammal eller kanske inte gammal men vuxen. När blir man vuxen? Jag ville ha ett jobb, träffa en bra man, skaffa familj och leva lycklig på landet med mina djur och ha det bra. Så hur långt har jag kommit? Jo jag har precis kommit på vad jag vill jobba med och jag har träffat en bra man. Jag är snart 26 år. 

Ibland blir jag så stressad så jag får ont i hjärtat.

Varför har jag inte kommit längre? Ska jag ha kommit längre? Jag vet inte. Jag brukar alltid vara sist. Är nog lite sen av mig, det är nog för att jag tycker om att stå ut från mängden. Eller tycker jag verkligen om de? Nej. Inte för att synas utan för att jag inte vill vara som alla andra. Alla andra fick barn/blev gravida förra året så jag väntar nog nått år till haha:P

Nu för tiden väntar man inte tills man har ett stadigt förhållande och det känns inte som att man strävar efter det heller. Jag vill ha kärn famlijen. Det ska inte finnas något annat alternativ. Dvs om jag och johan skaffar barn så kommer vi att vara tillsammans föralltid. Det skulle inte vara helt fel. Jag älskar honom och känner mig halv utan honom.

Längtan blir ibland för stor att hantera. 
Samtidigt som jag vill vänta så vill jag ha det alla andra har. En gosig söt bebis! 
jaja.. det är lite tankar som snurrat i mitt huvud ett tag. 

-

Idag har jag varit i garaget med cia hela dagen. Fixat med 240´n. Annars så har det inte hänt så mycket. Saknar min älskling. Han är i Romme med några vänner och åker skidor. Jag kan inte åka skidor. Jag får följa med nån annan gång. Just nu tittar jag på film och slappar i soffan med datorn och katten:) 

jaja tjoflöjt!

hihi 4 månader idag. shit så fort det har gått! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0