090609 - Vad är det som händer?

Jo vi håller på och renoverar huset som vanligt. Har smått börjat göra inköp nu *pirrigt* Alltså först och främst så måste vi ju fixa plankorna som kommer att hålla upp vårat golv. Men det känns som ett litet framsteg iaf:) Jag har mest städat skit nu i över en månad.. börjar bli ganska så trött på alla hela och krossade glasflaskor och på människor som verkligen använder sin egen gård som soptipp. Tragiskt. Men nu är iaf snart skiten borta..på det stället *suck* 

Ihelgen så tog vi en pause och drog med David och heidi till Bug Run. Jag har alltid velat åka dit, bubbla freak som jag är eller ja.. vw freak iaf;), packade golfen och drog dit i lördags morse. Och det blev super kul! Underbar stämmning och trevligt folk! Mycket roligare än power meet, fast jag saknade cruisingen dock men det var ju bilar som åkte runt hela kvällen/natt iaf:) Fick många idéer till min lilla bubbla:) Som förövrigt nu står uppstallad ute i huset. känns jätte skönt att ha den hemma. Där är den trygg. öhr.. tryggare;)



                                               Limpiz på flygtur

Här kommer ett litet urval av bilder från Bug Run:


                Titta så vackert!:)


                      m m m :D geemaaa!!!


               Söt folka buss:)


Jag, heidi och en av grannarna.


Många stannade till vid våran lägereld för att värma sig.
 
På torsdag börjar allvaret. ska på introduktion på sommar jobbet. Spännande!:)
Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu är du allt lite kass på uppdateringarna.

Fick du lösenordet till min blogg förresten?

2009-06-23 @ 11:17:05
URL: http://greeneyedmiss.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jo jag vet men jag har inte orkat. skriver nog imorgon, om jag orkar;) Nej det har jag inte fått.:(

2009-06-23 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0