090302 - Tillfället gör tjuven? *morrspottfräs*

Mars började inge bra iår. Jag och älsklingen stod på dans golvet och njöt av musiken och dansade, sen kom våra hyttkamerater och berättade att vi haft inbrott. jaha.. jippi. 3 mobiler borta. 5 månader av kärleksfulla sms, alla kontakter. Jo tack allt är borta. Bilder, musik. Inget kommer någonsin bli sig likt. Hur ska jag ha råd att köpa mig en ny lur? ÄLSKADE min mobil juh! Vill ha den tillbaka!! nu!

fuck it. Jä*la idioter som inte kan låta andras saker att vara.. blir så jäkla trött på alla idioter som inte kan låta bli andras egendom. fy f*n så fult! *morrspottfräs*

Va ut på blocket och letar efter en likadan mobil.. Hoppas jag hittar nån snart. Drygt att inte kunna höra av sig till nån..

Det var många som hade blivit av med sina grejer.. Vissa hela resväskor med kläder å grejer.. hur kan man bara ta? Det gör mig så förbannad!!

Annars så va kryssningen jätte kul. Mycket trevligt sällskap och bra musik.. meeen stölden förstörde hela resan tyvärr..

Känns overkligt att allt är borta..

Till dig som har min mobil: Vänta bara! Snart har inte du nån användning utav den.. Ska spärra den så fort jag bara kan! Har inte jag den ska fan inte nån annan ha den heller!

Tack till sercurity ombord som hittade en massa mobiler men inte våra. Och tack till polisen för all hjälp..

*snyft* 

Kommentarer
Postat av: Madde

nej fy fan va tråkigt. Jag känner hur förbannad jag hade varit om det var jag. Så frustrerande. Det finns så mkt idioter och det är bara en tidsfråga innan man träffar på dom, tyvär.

Hoppas ni hade det bra ändå o kunde ha roligt iallfall.

2009-03-02 @ 19:06:59
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Lenita

liiiider med dej :((

2009-03-02 @ 20:41:16
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: sara

Stackare!

Va trött man blir på alla idioter i världen :(

kram

2009-03-03 @ 09:43:50
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/
Postat av: Carin

Ja men blir sur när det händer sånt!

2009-03-03 @ 10:34:19
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0