090303 - Kontaktbar igen;)

Idag har jag fått mitt nya nummer. Tror nog att jag trivs bra med det. Inte så svårt att komma ihåg. Just nu letar jag mobil bara.. Ska börja med att köpa en kompis mobil. Den är lik min förra, samma funktioner förutom videosamtal men det hade jag ingen användning utav i den förra mobilen heller. Mobilen jag har nu är en stenåldersmanick. .Ingen kamera, inget stavningsprogram, ingen färgskärm, mutter!  I hate it.

Väntar även på att polisrapporten ska komma.. undrar hur långtid det tar..

Ska ta tag i disken och matlagning nu:]

Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Madde

men går det inte att få samma nummer igen? det borde ju ha gått. brukar funka så ju. :)

2009-03-03 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0