090309 - helgens festligheter:)

Jag hade förfest här i lördags. Kanon kul. Något "kort" kanske haha;) Martina åkte hem 21:20. hahah jaja så kan det gå;) Här kommer lite bilder iaf. Jag hängde med grabbarna ut på hantis. Det var hårdrock på övervåningen. typiskt. inte min smak så jag höll mig därifrån så länge jag kunde. Annars var det lagomt med folk. Kommer säkert nån bild på magazin:) Här kommer iaf lite bilder från förfesten:

                                         Kalaspinglor;)

                                 

På söndagen mådde man ju sådär.. Skulle ju infinna sig på kalas för lillan, i etuna, ganska så tidigt så jag slutade dricka i bra tid.. tyckte jag men jag hade fått i mig lite mycket iaf.. vågade inte köra så de fick älsklingen göra.. stackarn. Gu va hemsk jag är när nån annan kör min bil.. Jag är väldigt rädd om den.. förlåt, älskling. 

jaja nu e det snart dax för matlagning strax... imorgon är det ju iaf sovmorgon *weee* :D
 

Kommentarer
Postat av: Madde

ja.. den är mysig. Kommer inte vilja flytta in i huset sen ju. :) Bra att ni hade roligt i helgen. Du måste nog lära dig att lyssna på hårdrock nu. Det är mkt bättre än vad du trot. ;)

2009-03-09 @ 19:32:14
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Carin

Sånna där linslusar gillar ja inte, knepigt folk ;P

2009-03-10 @ 10:08:57
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Cilla

:-) Ja jag är glad över att det inte var något, men man kan ju aldrig så noga veta så det var lika bra att få det kollat.

Nä några fler tvåbentingar blir det INTE om jag får bestämma, det räcker så lagomt med de två trollungarna jag har :-D Mopsar däremot kommer det bli fler skratt

2009-03-11 @ 21:40:48
URL: http://eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Carin

Inte säkert att den tidpunketen då det passar någonsin kommer, eller hur? det kan man aldrig veta.

2009-03-11 @ 22:33:46
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0