090313 - Fredag.

Lugnt och skönt. Inte något inplanerat alls. AS skönt. Jag har varit hemma, druckit kaffe, sökt jobb och tänkt på framtiden hela dagen. Det är mycket att tänka på. Jag är så himlans lycklig:) Fattar inte hur allt kunde bli så bra.. hihi men jag klagar inte!! Det kunde nog inte blivit bättre:D His all that!<3

Idag är det ju fredag.. förut var det partydagen.. nu är det kebabmys dagen. Det låter inte som att det är så kul men det är faktiskt skönt att inte hela livet kretsar runt alkohol och partyn längre.

Jag undrar hur framtiden blir.. Tänk om jag inte får nå jobb..? Nu har jag sökt 3 jobb. Ska hem till mamma och pappa och skriva ut papper till ett 4de jobb. Dom närmaste 2 veckorna kommer jag nog gå som i dimma.. Nästa vecka ska vi till banken på möte. Känns as jobbigt att jag inte har någon inkomst eller sparande:S Tänk om dom säger nej p.g.a mig?:S nej vi får se.. orkar inte oroa mig över det nu.

Om nån undrar varför jag inte hör av mig så är det för att jag bli döv av mig mobil. Det går inte att sänka ljudet så det skär i öronen..:( Och så är det asdrygt att skriva sms. Jag har kommit på hur man sätter på stavningsprog men.. e nej jag hatar den där mobilen! Jag vill verkligen inte ha den!:( blä. Saknar min.. MIN mobil.:( Skulle få köpa en kompis mobil men inte trodde jag att det skulle ta 2 veckor att skicka den till köping från stockholm?*piiiiiiiiik* Börjar bli ganska trött på att vänta, om jag ska vara ärlig. Jaja läget är ju som det är iaf.. jag har ju inte råd att köpa nån annan så jag får gott vänta.

nehe dax att göra sig iordning och bege sig iväg till föräldrarna.

Helgen spenderas ute hos älsklingen. Kababmys ikväll och tacos och melodifestivalen imorgon:)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

klara? deeet kan dröja flera år. Men nedre våningen ska vi försöka ha så gott som klar till nästa vinter om allt går som det ska. Men det vet man aldrig. Första prio är kök o badrum så man kan bo inne iaf. Kan bli riktigt kallt i bagarstugan annars. :)

2009-03-13 @ 15:36:23
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: sara

När var det ni skulle få se huset?

Låter helt underbart med kebab & mys-afton!

Syns på måndag.

kram

2009-03-13 @ 17:05:46
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/
Postat av: Carin

Vart har du sökt jobb då?

2009-03-13 @ 20:22:33
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Carin

ahh... good luck. Själv har jg oxå lite nya planer på jobb och livet i övrigt... den som lever får väl se hur det blir, eller hur?

2009-03-14 @ 09:50:53
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0