090325 - löning och vårväder!:)

Ja visst är det alltid trevligt med lön:) den här månaden kom den tidigare än vad jag tänk mig. Men det gör inget alls.. pengarna var ju slut iaf:)

Det är mycket hus tänk nu.. Lätt att det blir så.. folk måste ju tro att jag och johan är galna och det förstår jag. Men det känns som att det är rätt iaf.. Visst är det kanske lite tidigt att köpa hus ihop hihi men man måste ju få vara lite galen ibland eller hur;)

Idag har jag varit hos cia. Vi har varit ute och gått lång prommis=skavsår, dumma skor. Men det var skönt! herregud vilket väder det är idag, helt underbart! :D ska strax hoppa in i duchen sen ska jag iväg och handla sen bli det grillad lunch/tidig middag hos cia:) Gottgott!

Väntar ivrigt på att mäklaren ska ringa! hihi spännande som 17 är det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rappa spis.. ja.. alltså spisen är murad o teglena är synliga men jag vill att den ska vara rappad o sen målad vit. man "slänger" murbruk på spisen o breder ut det till en jämn yta, så jämn som jag nu får den. :P sen målar man på det.

2009-03-25 @ 16:38:31
Postat av: Marielle

Helt rätt gumman! :D

2009-03-26 @ 10:45:27
URL: http://greeneye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0