090508 - Tidsbrist

Jag är ledsen att det blir så dålig uppdatering men det finns ingen tid. Johans dator är trasig så jag skyller på den;)

Till alla klass kompisar: Nu har brosher och namnskyltar kommit. Dom e jätte fina! Ni som läser detta kan väl ta med er pengar till vi ses nästa gång vi ses:)

Allt är fint med oss annars. Jag försöker hitta ställen att ha alla mina kläder och grejer hemma hos johan hihi svårt men han är snäll och gnäller inte på att det ser ut som ett bombnedslag här.

Helgen kommer att spenderas ute i huset. Rivardag imorgon med grilla, dricka och annat gott:) Hoppas på vackert väder bara för smhi hade tydligen ändrat till regn imorgon:S tur att man har inglasad altan;) 
Kläder efter väder! 

Nej nu är det dax att byta om till renoveringskläderna:)

Ses!

Kommentarer
Postat av: sara

Najs :)

Hur mycket är det?

Jag kan ta med pengar tills i morgon.

kraaam

2009-05-11 @ 06:15:55
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0