090520 - Gotland och getter

Jag och johan har blivit sålda.. på getter!:) japps ni hörde rätt. Vi ska skaffa getter. Planerna är i full gång det är ju "en del" som måste fixas innan. jaja vi får väl se. kanske till nästa sommar?:) All "skit" måste bort innan.

Just nu håller jag på å bakar. Sista praktik dagen på fredag och då måste man ju bjuda på något gott:) Känns himla tråkigt att det redan är slut på både praktik och skolan. Nästa onsdag tar vi examen. Känns absolut inte som att det har gått 1,5 år redan. Sen är det dax att jobba. Gu så kul!:) Hoppas jag får jobba mycket på lasarettet men som det ser ut nu så kanske man inte ska ha för höga förhoppningar..:/ Men det vore kul.

Vi hade en underbar helg på gotland. Skönt att få komma iväg och se något annat:) Lägger nog in lite bilder sen.

jaja nu ska jag baka vidare.

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: c

2009-05-20 @ 18:26:19
Postat av: Carin

2009-05-20 @ 18:26:34
Postat av: Carin

Det var ja det där ovan..jaja...vad illa det går ;-D sitter med min trådlösa utan musen, inte riktigt van..



Det jag skulle komma till var att jag älskar getter, hade en egen när jag var liten. Eller åtminståne så trodde jag att det var min. Men det var faktiskt sällskap till våran häst.



I Första klass fick vi skriva våran högsta önskan. Alla tjejer i klassen skrev att det var att haett trollspö utom jag som skrev:



Lycka är att ha en get och en godisautomat



=) =) =)

2009-05-20 @ 18:31:09
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Madde

hahaha.. jag ser framför mig hur johan springer runt i en blå overall o jagar getterna.. :)

2009-05-20 @ 20:11:21
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: lina

Men getter är väl inget kul? små söta lamm ska det va. vad gör man med getter? alltså vad kan dom? förutom att se sura ut? och de är säkert farliga också :P



saknar dig!

2009-05-21 @ 12:34:58
Postat av: sara

Allvarligt? Är inte getter elaka som fan?

Är det istället för vakthund då? Vaktget haha

kram

2009-05-21 @ 14:22:53
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/
Postat av: Johan

Klart att det ska vara getter, min ska heta Sadam och ska kunna stångas på kommando.

2009-05-22 @ 12:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0