090525 - nedräkning

Getter är jätte roliga djur, det är ju får som är tråkiga. Man kan träna upp getter att gå i koppel och lyda komandon. Får däremot går bara runt och ser söta och dumma ut. typ som kossor;P

Livet är underbart och jag njuter av varje andetag. Tar ju examen på ons och till helgen väntas fest eftersom det är köpingsfesten:D Hoppas det blir kanon väder:)

Just idag är jag ledig så jag är hemma och tvättar och städer. Det behövs verkligen. Det blev himla mycket gjort i huset i helgen tappert gäng arbetar kompisar och öl och rabarberkaka. Svår slaget:)

I lördags blev det öla hemma hos cia. Mycket trevligt måste jag säga.

Här kommer lite bilder från helgen

            Hur många har haft en grävmaskinsskopa i hallen? Jag har.

      

Kommentarer
Postat av: sara

haha..inte har jag då haft nån...än s

Kul att se bilder :)

kram

2009-05-25 @ 14:09:33
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/
Postat av: Carin

Va bra att det går framåt, själv har jag jobbat 3 nätter men hade gärna velat vara med. Dock inte i nya skor ;-D

2009-05-25 @ 21:50:49
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0