090529 - Jej!

För jag har tagit studenten fy fan va ja är bra!!:D
Jopps i onsdags tog examen och sen dess har jag jobbat extra:) Känns helt underbart! Ska jobba hel helgen ox¨känns kulatt vara behövd:)

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa och solar och dicker cider. är ju köpingsfesten denna helg så jg ska ut senare men dock hem tidigt för att kunna jobba imorgon bitti, men imorgon blir det fest på riktigt då nästan hela gänget ska samlas igen. känns jätte kul!:) 

Ha en underbar helg alihopa och till 08Vflex hälsar jag: VI ÄR FAN BÄST!!:D

Kramar! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vi är BÄST!!!



Hur kändes det & få gå & jobba med titeln Undersköterska & med namnskylten & broschen?

Kram!!

2009-05-29 @ 23:39:20
URL: http://linduz79.blogspot.com
Postat av: Sara

Jajamensan! Bästast av dom bästa s

2009-06-03 @ 08:52:17
URL: http://sunshinegirlensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0