091021 - onsdagar

Onsdagar har alltid och kommer alltid att vara speciella för mig och johan. Vi träffades första gången på en onsdag, vi blev tillsammans på en onsdag osv:)



Jag är så himla lycklig att allt blev så rätt på en gång. Johan är mannen jag har väntat på och längtat efter i hela mitt liv. Våran kärlek är så stark och vacker så jag vet knappt vart jag ska göra av alla mina känslor. Det känns så overkligt att jag funnit mitt livskärlek. Dom som kännt mig länge förstår vad jag menar. Det fanns en tid då jag aldrig trodde att detta skulle ske, att jag skulle hitta min prins. Men här står jag idag med en underbar man, en egen gård, lyckligast i världshistorien. Helt galet bra!
Det är hit jag längtat hela mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad glad jag blir när jag läste detta inlägg, jag kommer i håg när du var så där nykär. ;)

Hoppas allt går bra med alla projekt. Kramar

2009-10-22 @ 11:30:38
URL: http://Linduz79.blogspot.com
Postat av: Carin

Har inte känt dig så länge men jag förstår dig mycket väl. Underbart att hitta rätt och slå huvet på spiken..eller nåt sånt :) Kraam!

2009-10-22 @ 16:07:49
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0