100126 - irriterad

Är smått irriterad på tele2 just nu. Blev kidnappad av en såndära abonnemangs försäljare på lidl när jag var där för att handla för en vecka sen typ och skaffade mig ett abonnemang(= vuxen poäng);) Ne men jag tänkte det är väl dax. Han sa att dom skulle skicka ett nytt simkort med alla mina uppgifter så det var bara att byta när jag fått ett meddelande att mitt gamla simkort var inaktivt.

Irritationsmomentet: Nu är mitt gamla simkort inaktivt men vart fan är mitt nya då?! Morrspottfräs! INGEN kan ju få tag på mig om jag inte har min mobil! inte rekryteringen=inge jobb. inte familjen inte nån. MORR!


..så om ni undrar varför ni inte får tag på mig så är det därför..

*svordommar*

Kommentarer
Postat av: Lina

Ajajajaja Sofia! Man ska inte gå på deras knep. =) Ring dem, du ska inte ens behöva byta simkort! Det ska funka med ditt nuvarande. Sen så ska du inte byta hos en kiosksäljare, bättre att byta i butik då kan du få rabatt på det du handlar ;)

2010-01-26 @ 16:53:26
Postat av: Madde

vuxenpoäng? jag har alltid haft abonnemang... :)

2010-01-26 @ 19:45:19
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Linduz

Jag fick mitt nya SIM-kort samma dag som det gamla blev inaktivt. Jag har tele 2 med, skumt hoppas du får det nya snart! Annars får du stämma de sen! :)



Kramar!!

2010-01-27 @ 00:01:15
URL: http://Linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0