2010 - Året då allt kommer att hända.

Jag ser tillbaka på året 2009 och känner mig riktigt nöjd. Det var ett underbart år med många upplevelser och massa kärlek framför allt. Trots att man kan tro att min och Johans kärlek kanske borde svalna av lite nu när vi varit tillsammans ett tag så är det tvärtom. Våran kärlek växer så det knakar och vi är lyckligare än någonsin.

Huset ”växer” fram mer och mer för var dag som går. Vi fick upp osb skivor i köket och blivande badrummet i helgen. Händer massor när Klas är med. Vi är så tacksamma att du hjälper oss Klas! Och så va vi upp på övervåningen för att spana ut platsen för toaletten som ska vara där. Jag är så sugen på att börja riva där uppe! Ta fram gamla taken och golven! Meeen det får allt vänta.. hihi men det kliar i fingrarna!

Förväntningarna på 2010 är stora hihi det kommer hända en hel del iår. Jag hoppas på ett beboligt hus förhoppaningsvis till sen sommaren/hösten.

Nej nu ska jag ut till huset och elda lite innan det är dax för jobb.

Sammanfattning år 2009

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  17de september, 17de april
Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget.
Blev någon av dina vänner förälder i år? Nej
Dog någon som stod dig nära? nej
Vilka länder besökte du? Tyskland, holland, österike, slovenien m.f.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010? Ett beboligt hus + lite mer;)
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Va på sensation i amsterdam
Vad var din största framgång 2009? Köpte hus och blev sambo med Johan
Största misstaget? Att inte följa med på peace & love festivalen
Har du varit sjuk eller skadat dig? tennisarmbåge och mitt förbaskade knä.
Bästa köpet? huset
Vad spenderade du mest pengar på? huset
Gjorde någonting dig riktigt glad? Johan
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009? Hmm ingen speciell
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat, solat
Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat
Hur tillbringade du julen? hos mina föräldrar
Blev du kär i år? Alltid kär i johan
Favoritprogram på tv? Tv?
Bästa boken du läste i år? har inte hunnit läsa någon
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade kalas i lägenheten.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mestadels slit och släng kläder
De bästa nya människorna du träffade? Alla mina underbara brukare och jobbarkompisar på Hagaberg.
Årets besvikelse? Att jag inte fått nått vikariat än.

tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Klas

Varsegod :=) Men Sofia..."Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009? Hmm ingen speciell

" ska det inte stå "David Guetta - When Love Takes Over" där ??

2010-01-12 @ 11:32:04
Postat av: Lillasyster

du är så söt systra mi!

kom och gör en heldag i etuna nångång snart :)

bring mommie! puss älskar dig <3

2010-01-13 @ 23:24:53
URL: http://tsoml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0