The power of LOVE

Jag är nog lite galen idag men jag ÄLSKAR hela världen!!

Kärleken jag känner, kärleken du ger, kärleken alla delar, den är så vacker!
Hela min värld är i ett skimmer idag:) Tack alla mina kära vänner som ger mig kärlek och energi!
Jag är så himla lycklig! Jag har verkligen allt jag någonsin önskat mig. Och mer därtill. Jag har en kille som är den bästa på denna jord! Hi rocks my world! Älskar dig så högt, johan! du är mitt allt!

Och min familj, min älskade familj. Vad skulle jag göra utan er!? Jag hoppas verkligen att ni vet att ni finns i mina tankar var eviga dag! Jag älskar er allihop! <3


Hörde några av dom vackraste orden igår : Du bär på de du kommer älska högst i denna värld.
Det gick rakt in i hjärtat, jag ryser i hela kroppen. För det är verkligen sant.

Jag bär på mitt första barn. Känns otroligt. <3 Du är så älskad redan lilla bullen<3

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Grattis Fia!! Den personen som sa dom orden till dig har helt rätt!! Den kärlek som finns till en barn är helt obeskrivlig! En kärlek så stark som ingen annan kärlek! Det bästa som finns! :D

2010-11-16 @ 11:53:39
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0