Tröttis

Jaa.. man är ganska trött. Slut för att vara exakt. Känner mig pigg medans jag är "igång" men stannar jag upp för en stund så är jag helt slut. konstigt. Vet inte om jag är trött på att vänta på att få sätta igång på allvar. Köpa bebis saker och kläder och titta på barnvagnar och bara gotta mig i allt som har med bebisar att göra. VILL!! men det känns förtidigt. snart... mycket snart.

Lina var på gekås och shoppade loss åt mig i helgen. Det blev nappar, nappflaska, söta mjukis råttor till vagnen, en pipmugg, badrumsmattor, ett voffeljärn och en elvisp. Mycket bra saker! tack så mycket, bästa blivande moster<3 Känns fortfarande helt bananas att det faktiskt kommer komma en bebis till detta hem om ca 18 veckor. Helt tokigt. Våran bebis.. underbart och läskigt!:D

På onsdag ska jag till etuna och hälsa på syster och förhoppningsvis se deras nya soffa:) Det ska bli kul. Ska även hämta babyboxen från babyproffsen och kolla in lite vagnar. Vet fortfarande inte vad jag är sugen på.. ska kolla mer på blocket oxå.

Annars så är det mest jobb denna vecka. Väntar även på att julgardinerna ska komma. Vore super bra om dom hann komma innan helgen.

I helgen ska det bakas pepparkakshus:) och ev kokas knäck. sista helgen jag är ledig innan jul.

jaja nu väntas kvällsmys!:)

Kommentarer
Postat av: Carin

Snäll moster!! Kommer ihåg när jag skulle bli faster för första gången.. ojoj!! Då hade jag varit moster i antalet år, men brorsan och jag står ju snäppet närmare varandra och de bodde inte långt härifrån, på den tiden. De fick iaf massor av saker till Thea. Roligt att du börjat blogga igen iaf, förstår att de kanske är roligare nu med en liten i magen. Men, tycker du skall försöka göra designen hel, blir jobbigt att läsa när texten flyter in i bakgrunden. Ha det gott!

2010-11-27 @ 00:34:13
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Carin

Vart de bra med gardinerna? Den här sidan har massor av gratis designer, bara att klista in i alla kodmallar. http://www.bloggdesign.nu/

2010-11-30 @ 22:50:42
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0