Våran kärlek bär frukt<3

Ja jag och johan väntar vårat första kärleksbarn:D
Känns helt otroligt. Allt har gått så fort. Den 25 mars 2011 väntas tillökningen anlända och allt känns kanon och ser bra ut. 
Så det är mycket på planeringen just nu. Mycket att tänka på.. mycket som ska ordnas men det känns otroligt bra:D Är så himla lycklig!


                                          Lill*n<3

Ett stort plus är ju att huset är beboligt och börjar ta form till vårat hem, äntligen. Vill så gärna köpa möbler och inredning och sätta upp tavlor men allt har sin tid. Vi får börja med att boa in oss. 

Vi har även skaffat oss en ny famlije medlem. En liten vilde vid namn Pelle. Han skänker många glada skratt. 14veckor och mer vild än tam men det är bra för han ska ju bli våran jägare:)


                                             Pelle


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul! :) Dessutom beräknad på min födelsedag. Hoppas för er skull att det blir ett annat datum, jag var sjuuuukt envis när jag var liten.. haha.. :)

2010-11-05 @ 20:12:33
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Emelie♥

Gud vad söt katt! :)

2010-12-02 @ 22:18:07
URL: http://emsuballaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0