inget speciellt

Jag har så svårt för att ta mig tid och sitta här och skriva. ibland behöver man få skriva av sig eller berätta om något roligt som hänt..

Men det händer inte så mycket just nu.. Dagarna springer förbi och det händer i princip samma saker.. tråkigt nog. Har börjat sakna jobbet en heldel för jag är ju en himla social person men pratar typ aldrig med nån nu mer.. Har så smått kommit igång med träningen igen så jag mår lite bättre i mig själv igen.. men det tar sån tid. Min kropp är inte duktigt på att gå ner i vikt, gärna upp men inte ner. Vet ju att det beror på mig. Jag tycker om att njuta av livet kan vi säga;)

Har oxå svårt att ta mig hemifrån för att min bil är dum, rent av livsfarlig kan man säga. den fungar när den vill men jag försöker intala mig själv att den håller 1 månad till för jag tänker inte besiktiga den igen.
Efter att johan glömde lägga i en växel eller handbromsen efter att han bytt startmotor och bilen rullade iväg och krockade men våran andra bil i typ 5 km i timmen och hela fronten blev mos så känner jag mig inte så säker i den bilen längre.. tänk om man skulle krocka eller köra i diket? då har jag ju motorn i knät *ruggig tanke* Huven går inte längre att stänga ordentligt och bilen håller ordagrant på att falla sönder. Så nej det känns inte som att man vill åka iväg nånstans för jag vet inte om jag tar mig hem igen eller hela vägen fram..

Men jag ser ett ljus i tunneln. Min bästa kompis ska nämligen börja jobba ständig helg snart! *jippi* Då kanske man kan hitta på lite mer saker:)

Nej nu blir det lite lunch:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0