hungrig, hungrigast, utsvulten!

Det är jag just nu.. jag fattar det inte men jag måste äta var 3dje timme. Gör jag inte de så känns det som jag håller på och hungrar ihjäl. Känns inte som att jag gör något annat än å äter.. Hungern beror säkert på att bebisen växer mycket nu och behöver extra näring men ja.. det gäller ju att tänka på vad man stoppar i sig så man inte går upp 10kg på bara dom sista 2 månaderna..:S de vill jag inte göra.

Jag har börjat packa väskan till förlossningen nu oxå:) spännande värre. Känns som att det är väldigt mycket som ska med.. Man vet ju aldrig hur lång tid det tar.. men det ska bli så jäkla häftigt! Känner mig verkligen taggad inför detta:) Är såå nyfiken på vad det är för en liten filur därinne!

Vid nästa bm besök så ska vi bestämma om vi vill ha ett till UL för att se hur bebisen ligger. Tydligen lite svårt att känna. Själv så vill jag nog in på ett till för att jag tror att H*n ligger åt "fel" håll. men det kanske hinner ändra på sig. Känner ett väldigt tryck upp mot revbenen just nu.. men vi får se som sagt. Skulle vara skönt att veta att allt är ok oxå.. Kanske vi kan se vad det är för något:D hihi

Ne nu ska jag ta med mig pelle ut på en promenad. Tycker så synd om honom nu när all snö har kommit. Han som älskar att vara ute tar sig knappt fram..



Kommentarer
Postat av: Lillsis

Åh ska ni kolla vad det är för kön :D spännande! hoppas allt ses bra ut, men det vet jag att det gör :) ih kan inte vänta! <3

2011-02-12 @ 00:04:15
URL: http://tsoml.blogg.se/
Postat av: sofia

kanske.. ser man vad det är så ser man ju de:) men vi vet som sagt inte än om det blir något mer ul än..

2011-02-12 @ 12:29:29
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0