v 33

Jag började med ett pussel förra veckan 1000 bitar, typ hälften vita.. inte så smart kanske men det är en fin bild, ett lasse åberg motiv: Värmeverk heter den. Blir nog bra när det väl är klart.. men det kommer nog ta lite tid:)

Idag ska jag försöka hinna med lite annat än att lägga pussel, men det är svårt att slita sig:) En sväng till lillebror i köping, fixa lite bland bebiskläderna och sängkläderna, träffa lillasystern och något mer.. åka förbi föräldrarna. 

Det är väl dax att knopa ihop ett förlossningsbrev oxå.. Jag har lite svårt med vad jag ska ha med.. det är ju svårt att veta vad man vill när man aldrig har varit med om det tidigare.. Får nog skriva vad jag INTE vill istället..

Imorgon ska vi på kontroll igen, lyssna på lillhjärtat och mäta magen:) Det börjar bli en riktig kula nu:D 7 veckor kvar till bf.. shit:S:D På onsdag ska vi iväg och kolla på förlossningen i västerås. Det ska bli väldigt spännande:)

Nehe dax att ta tag i sorteringen av bebiskläderna:)
Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Carin

Kan du inte lägga upp lite bilder på kläder, vagn och annat som du kört in till bebben?

2011-02-07 @ 12:48:33
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0