v 35

Det närmar sig med storm steg. Största förändringen i mitt liv, i vårt liv. Känns mycket spännande måste jag säga:D Längtar så mycket efter att träffa filuren<3

Igår var jag på kontroll, allt var bra. Lillhjärtat tickar på som det ska och jag mår väl som man ska dvs ont här och var och vig som ett kylskåp. Förstår när folk säger att man blir trött på att vara gravid på slut tampen..
Ja iaf.. Igår blev det bestämt att det blir ett till ultraljud för att säkerställa hur lillhjärtat ligger i magen. 2 st klämde å kände men dom var inte 100% säkra så nästa vecka ska jag (vi) iväg till spec mvc för en extra koll. Ska bli kul och få se lill*n igen:) Hoppas på att h*n ligger som h*n ska.

Just nu håller jag på och fixar det sista inför bebisens ankomst, tvättar och planerar dom sista inköpen. Känns som att vi har det mesta under kontroll..

Igår var jag och hälsade på Jessica och hennes lilla Moa på 4 veckor. Det var helt underbart! så himla go liten tjej! längtar ännu mer efter våran lilla nu!

Fick ett tråkigt besked igår me.. men det har inget att göra med graviditeten och det är inget jag vill skriva om här. Känns bara så tråkigt. Hoppas att det löser sig..

Nu är det dax att hänga tvätt!:)

todiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0