v 28

Jaha då kliver vi in i vecka 28. Magen börjar bli "stor" och det bökas en hel del därinne. Vissa gånger så hela magen rör sig. känns lite läskigt, men samtidigt underbart:) Idag ska vi på kontroll hos barnmorskan. Hoppas på fina svar denna gången med fast den här gången har jag nog gått upp mer i vikt, än förra gången. Inte så konstigt med tanke på all mat och godis man ätit den senaste månaden.. usch.

Nyår var helt fantastiskt. Som vanligt hade vi så trevligt så vi lika gärna kunde missat 12 slaget. Underbart god mat och sällskap. Fick med mig en kasse med bebiskläder hem oxå..  gu så söta!:D Har fortfarande svårt att förstå att det är en liten människa därinne:) Det ska bli så spännande! Tänk va, om ca 12 veckor så finns det en bebis i vårt hem.. Skräckblandadglädje:) Har ju "lite" som måste fixas innan de;)

I söndags hade vi kalas för min 30 åring:) Det kom mycket folk och det var väldigt härlig stämning:) Tack allihopa som kom och förgyllde Johans dag:)

Min rygg har även blivit en pina. Särskillt när jag sitter.. men det är knappt 20 arbetsdagar kvar sen är jag ledig, iaf en månad:) Skönt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0