v 30, en tid att fira

Japp nu är det bara 10veckor kvar till bf:) Känns underligt, tycker inte att jag känner mig så himla "gravid". Innan man blir gravid så kan man ju tro att det ska kännas på ett visst sätt men jag kanske inte känner så mycket eftersom det fortfarande känns så overkligt. Att vi snart ska bli föräldrar.. mamma och pappa. Jag ska bli nåns mamma.. min bebis, mitt barn. Vårat barn. känns fortfarande overkligt. På ett bra sätt:) Jag har väntat så många år på att få bli mamma.. det kanske är därför.. aja.. skit samma. orkar inte tänka på det just nu.

Denna vecka händer det iaf massor! Johan och jag firar 2 år och 4 månader idag, och imorgon firar vi 6 månader som förlovade och då är det alltså oxå 6 månader sen vi fick redan på att det fanns ett litet liv i min mage:D I 6 månader har vi vetat om dig, lillhjärtat<3. Du som kommer förändra hela vårat liv, våran tillvaro och förväntaningar. Galet värre!:D Det är så spännande! och jag längtar så mycket efter att få hålla dig, se dig, pussa dig.. åh<3

Eftersom det finns så mycket att fira denna vecka så ska vi fira allt på onsdag:D Då våran favorit restaurang äntligen har öppnat igen, efter en brand som var i höstas nångång.. åh va jag längtar! gottis!:D 
Bäst av allt är att det var johans idé!:D

Min drömprins. Mannen i mitt liv. Du är mitt allt johan! Together allways! Du och jag mot världen!<3 
Det finns så mycket ont och onska i världen men när dina armar omsluter mig och jag får se in i dina ögon kan inget skada mig, oss. Med dig är jag tills världen går under! Älskar dig så otroligt mycket!


du gör mig hel


 lillhjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0