v 31

Var på kontroll idag och allt är ok:) Hade växt lite grann och blodtrycket var normalt och blodvärdet hade gått upp lite igen *jippi* 10 kg har jag gått upp nu.. 3 kg till sen får det räcka för mig. Hoppas på att kunna hålla den gränsen.. visar sig hur mycket vatten man kommer samla på sig, har kännt att mina fötter börjar bli kännas svullna:S

Nu är det iaf 9 veckor kvar.. och 5 arbetsdagar! Ska bli så otroligt skönt att slippa tänka på att jobba. Nog för att jag kommer sakna mina arbetskamerater och alla härliga brukare! Men det tar ju endel på krafterna, krafter jag vill ha till annat. Nu är det ju dax snart att fixa allt runt omkring. Packa väskan och göra dom sista inköpen:) Spännande värre! Hoppas bilen hinner bli lagad i helgen så jag kan åka till ikea:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0