du är det finaste jag vet♥

Min lilla dotter Tilda "fyller" 3 månader idag
Tänk att det redan gått 3 månader sen mitt liv förändrades föralltid.
Jag blev mamma, till den sötaste guldklimpen på denna jord!
Jag älskar henne mer och mer för varje dag som går.
Varje dag ser man hennes framsteg och kännslan att få hjälpa henne och träna henne inför allt som komma skall är helt otroligt! varje litet steg får jag vara med:)

Jag och Johan satt och pratade igår, om att vi alla har varit såhär små. Alla har setat i mamma eller pappas knä och jollrat, mysit, lärt sig pratat, ja allt. Alla har vi varit såhär små, känns overkligt. Det är så underbart härligt att få vara mamma. Jag hoppas verkligen att alla får uppleva detta på ett eller annat vis. Det är så fantastiskt!


                                                   ♥

Kommentarer
Postat av: Rocktjejen

Åh, hon är ju så gullig er Tilda. :) Ja, du är gullig du med Faya. :)

Ha en fin dag.

Kram

2011-06-15 @ 16:54:24
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Postat av: Klas

Jag tycker att Tilda börjar bli lite lik Johan.....=)

2011-06-15 @ 19:06:50
Postat av: Sofia

Klas: Jo det är pappas flicka:)

Linda: tack:)

2011-06-17 @ 11:30:03
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0